Hoogeveen & partners. Digitaal slim. Maatschappelijk betrokken.
Een compact accountantskantoor in Noord Holland vraagt ons om een nieuwe site. Eentje die glashelder de nieuwe propositie communiceert. Wij bedenken een regel: ‘Hoogeveen & partners. Digitaal slim. Maatschappelijk betrokken.’, die richting geeft aan vorm en inhoud; een nieuwe identity én een nieuwe site. Overigens is die maatschappelijke kant geen praatje voor de bühne. Aan het dienstenportfolio zijn fondsenwerving, nalatenschappen en bewindvoering toegevoegd. Kijk maar eens hier: https://hphoorn.nl
Overigens is een site een prima plek om de identiteit van je bedrijf te etaleren. Dat gebeurt vaak onvoldoende. Oorzaak is meestal een te grote nadruk op de techniek. Begrijp me goed, techniek is belangrijk. Maar techniek vervangt nooit je identiteit, uitstraling, kortom je merk. Samen zijn de basis van een goed site. En dat is een site die laat zien wie jij bent en daarmee effectief zorgt voor leads.