skip to Main Content
Avondklok. Van Idee Naar Verkoop In Twee Weken

Avondklok. Van idee naar verkoop in twee weken.

Het is 20 januari 2021. De avondklok hangt in de lucht. Verplicht opgehokt tussen 9.00 en 04.50. Het land sombert.

Maar wij niet.

Wij denken onmiddellijk aan een biertje: ‘Avondklok.’ De ultieme troostslok. Domper wordt thumbs up. Mock-up gemaakt en meteen gepost op LinkedIn: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6757702180930682880/

Eindeloos brouwers gebeld. Totdat Bruut Craftbier de potentie ziet.
Afijn, etiketten ontworpen en gedrukt en verpakkingen geregeld. Een sjieke champagnefles gevuld met een 8% tripel contrasteert perfect met de tagline: Stevig bier voor na negenen. Eén op één verkoop op linkedin, een paar bedrijven die medewerkers willen verrassen en de webshop van bruutbier.nl doen de rest.

Resultaat: Uiteindelijk verkopen we een kleine 1000 flessen. Goed voor Bruut Craftbier. En goed voor je humeur. Nu zijn wij niet meer de enige die bij ‘Avondklok’ aan een lekker biertje denken.

video | social | online

Back To Top