Rob Linssen
Strateeg | Copywriter
Studeerde geschiedenis en communicatiewetenschap in Nijmegen en Advertising op de Willem de Kooning academie in Rotterdam. Schrijft graag denkend. Zoekt niet aflatend naar de essentie van een product, dienst of organisatie. Het wezenlijke. En wil dat in één gedachte, één zin en en één id samenballen. Is van de relatie, wil klanten verder helpen. Verdiept zich in filosofie, Jaco Pastorius en Giorgio Locatelli. En zaagt daar tot vervelens toe over door. Soms.
Michiel Heesbeen
Designer | DTP
Is als vormgever vooral geïnteresseerd in merkuitstraling en communicatiekracht. Kan uit de voeten op alle platformen. Denkt strategisch en is niet van de ‘dingetjes’. Ontwerpt huisstijlen en beeldmerken. Maakt brandmanuals die zó toegankelijk zijn dat ie-der-een er mee kan werken. Was ooit studio-opperhoofd bij een flink bureau en managed vier zonen, dus is een kei met klanten.
Kees Sonke
Art Director
Weet alles over en van brandactivatie. Komt uit de klassieke DM-school. Resideerde ooit bij Ogilvy in New York. Houdt van data, gebruikt ze graag, maar met gezond verstand. Mooi is belangrijk voor effect, vindt hij, en met hem een hele hoop research. Heeft een diep inzicht in de corporate wereld. Zit vaak op z’n Cannondale Synaps High Mod en laat dat weten ook.
Jos Cornelissen
Art Director
Heeft veel grote en kleine bureaus van binnen gezien. Gaat met de nodige vasthoudendheid voor een goed reclame-idee. Heb je dat, komt de rest vanzelf. Waakt voor te veel slimmigheid, het moet primair lekker communiceren. Vindt gewoon, fantastisch en voelt de hartenklop van de consument, of beter, de mens, feilloos aan. Dierenliefhebber. Houdt van Marianne Thieme, overdrachtelijk dan.