Typisch Duijvelaar: 3 miljoen verschillende pompen en niet één op voorraad.
Bij Duivelaar Pompen staat de klant zó centraal, dat er een fabriek voor gebouwd is. En dat is geen een verkooppraatje. De pompen die Duivelaar maakt behoren tot het beste wat in de markt te koop is. Da’s mooi, maar nog niet écht bijzonder. Er zijn immers andere gerenommeerde merken.
Echt bijzonder is dat ze géén voorraad hebben. Want, is de visie van Duijvelaar, iedere toepassing vraagt om andere specificaties. Dat komt heel nauw. Dus maken ze die unieke pomp die exact aansluit bij behoefte van de klant. Tot in detail. Iedere keer weer. Binnen een uur als het moet. En er zijn meer dan 3 miljoen variaties mogelijk. Ongelofelijk maar waar. Daar heb je een slimme fabriek voor nodig, een team vakmensen en een vlekkeloos functionerend proces, waarbij R&D voortdurend de vinger aan de pols houdt.
Die bijzondere fabriek en de vakmensen die er werken zijn het uitgangspunt van het concept dat we hebben ontwikkeld. Met de plattegrond als leidraad volgen we de fabricage van grondstof tot kant en klare applicatie. De corporate brochure is de drager waarin het verhaal en de sterke aansprekende fotografie samenkomen. Dat verhaal wordt op termijn ook online verteld en vindt in delen zijn weg naar salestools, presentaties, beurzen, HRM en social media. Daarmee heeft Duijvelaar Pompen een unieke brand identity gekregen die geworteld is in de essentie van het bedrijf.