skip to Main Content
Love Life. Marmoleum

 

Online | print. Introductie collecties; AR, brengt brochurebeeld tot leven

Probleem
Hoe krijgt je een planetfriendly vloer tussen de oren van millennials?

Kern: net zo gek op het leven als jij.

Ervaringen zijn belangrijker dan spullen. Dat is achterliggend het uitgangspunt van deze campagne. De regel ‘Love Life Marmoleum’ is de gecondenseerde gedachte daarvan.

Voor de campagne schoten we meerdere beelden en korte video’s op locatie, waarbij bewoners een selfie maken met hun interieur. Zij zijn, helaas, onscherp, de vloer haarscherp. In de brochure verrijkt AR de interieurbeelden met leven, en dat heeft een magische werking. De video’s gebruiken we ook online. Kopers van een Marmoleumvloer maken kans op een thuisconcert. Ook heel Love Life Marmoleum. De campagne zorgt voor een flinke verkoopgroei, juist onder een jongere doelgroep.

strategie | ads | video | banners | POS | DM | magazine

Back To Top