skip to Main Content
linssen id
  • Home
  • Kern
  • Team
  • Werk
  • Klanten
  • Nieuws
  • Contact
  • Zoeken
Open Mobile Menu
×Close search

Nieuws

Hoogeveen & partners. Digitaal slim. Maatschappelijk betrokken.

  • 28 januari 2022
  • Geen categorie

Een compact accountantskantoor in Noord Holland vraagt ons om een nieuwe site. Eentje die glashelder de nieuwe propositie communiceert. Wij bedenken een regel: ‘Hoogeveen & partners. Digitaal slim. Maatschappelijk betrokken.’,…

Avondklok, een big smile in tijden van somberheid

  • 28 januari 2022
  • Geen categorie

Twee weken voor de invoering van de avondklok op 23 januari 2021 bedenken we ‘Avondklok, stevig bier voor na negenen’. We werken het idee uit voor Bruut Craftbeer en verkopen meer dan…

Laatste campagne van Marmoleum schurkt dicht tegen fans aan.

  • 16 oktober 2019
  • B2C, Campagne, Purpose marketing

Marmoleum is zo'n merk dat fans en haters kent. Daar tussenin zit een groep die Marmoleum nauwelijks kent. De eerste roemen de kleurenpracht, de veelzijdigheid, de duurzaamheid en vooral de…

Tussen de latte’s door marcom-advies voor een startup. Wazzup? *

  • 3 juli 2019
  • Online, Retail, Startup

linssen id ontwikkelt pay off en activatie voor MyLocalShop Voor een startup werken we niet vaak. Dat heeft te maken met de aard van de business. Om te beginnen zijn…

Typisch Duijvelaar: 3 miljoen verschillende pompen en niet één op voorraad.

  • 25 juni 2019
  • B2B, Blog, Industrial

Bij Duivelaar Pompen staat de klant zó centraal, dat er een fabriek voor gebouwd is. En dat is geen een verkooppraatje. De pompen die Duivelaar maakt behoren tot het beste…

Purpose, Paint en Profit, gaat dat samen?

  • 11 juni 2019
  • Opinie, Purpose marketing

De weg naar duurzame verf kent vele routes. Twee oer-Hollandse bedrijven, een, zoals ze zelf zeggen ‘ieniemini fabriekje’ uit IJmuiden en een behoorlijk groter familiebedrijf uit Zwolle kiezen onomwonden voor…

Welkomstcadeautje voor verse Europarlementariërs

  • 24 mei 2019
  • Opinie, Purpose marketing

Met de EU-verkiezingen voor de deur bedachten we dit welkomstpresentje voor al onze vers gekozen volksvertegenwoordigers. De nogal dominante invloed van kapitaalkrachtige lobbyisten druist in tegen het prachtige democratische beginsel: 'One…

Rens Kroes gezicht Rabo Food Forward. Cosmetisch of waarachtig?

  • 16 mei 2019
  • Influencer, Opinie, Purpose marketing

Vergroenen, al dan niet cosmetisch, is ook voor Rabobank een issue. Met Rabo Food Forward heeft Rabobank de missie om toe te werken naar een meer duurzaam voedselsysteem. Het gaat vooraleerst…

Zijn marcom professionals tech obsessed?

  • 15 mei 2019
  • Marcom tech, Opinie

VR is hot. Daar moet je beslist wat mee. Althans, zo lijkt het als je in de bubble van marketingprofessionals verkeert. Ongetwijfeld loopt ooit heel Nederland met een VR bril…

linssen id is een strategisch en creatief reclamebureau. We bedenken én we maken. Wij zijn goed in het vinden en definiëren van de essentie van merken en organisaties.

We pellen af tot de kern overblijft: de essentie.

06 54267659 | rob@linssenid.nl | Comeniusstraat 2a | 1817 MS Alkmaar

linssenid
Back To Top